miercuri, 6 mai 2009

Descoperiri

Nu stiu ce m-a apucase, dar ieri aveam impresia unei zilei superbe, de primavara calduroasa... Visam cu ochii deschisi, ma aflam in Vama, pe la ora 11:00, un soare arzator, o cafea buna si eu care trageam cu "pasiune" dintr-o tigara.

Mai ales in ultima vreme, ne surprind diverse lucruri/actiuni/momente... Noua ni s-a schimbat macar un pic viata in ultima vreme, in sensul bun, ni s-au oferit oportunitati de "lucru" (ca sa zic asa), ne apare vreun baiat, primim vreo poezie, visam momente speciale...

Noi am descoperit ca trebuie sa ne pretuim pe noi 5, sa fim recunoscatoare pentru aceasta prietenie, care se cladeste, in timp, in ceva si mai minunat. Orice s-ar intampla mereu suntem alaturi una de cealalata; indiferent ca una pleaca pentru o saptamana din tara/oras, indiferent ca una se saruta cu un anumit baiat, indiferent.

Eu sunt recunoscatoare, pe langa cele de mai sus, si pentru acele momente create de oricine, prin care imi dau seama ca sunt si lucruri faine in jurul meu. Si eu am primit o propunere de "lucru" (asta cica am obtinut-o prin fortele proprii :P ), si mi-au aparut baieti, dar mai interesante sunt senzatiile create de acei baieti, senzatii traite intr-o clipa, dar senzatii minunate.

Cred ca am realizat asta cand am "primit" ieri o poezie. E mult spus primit, nu conteaza cine, ci conteaza senzatia. Parca acolo trebuia sa fie. Era cel mai potrivit lucru, era cel mai frumos si... aia trebuia sa se intample. (oare cand se vor lungi clipele?)

Saptamana aceasta sunt optimista, calma si zambesc mult, la un loc cu fetele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu