duminică, 17 mai 2009

24 ore

Vineri a fost timpul pentru mine si Deda; dupa atatea povesti si nebunii din partea celorlalte 3, a venit randul nostru.

Uimitor, in acelasi timp, vineri, dupa ora 10:00, am trecut prin aceeasi experienta, cu mici diferente. Ne-am intalnit undeva cu tipii, ne-am dus si am baut ceva intr-un local, dupa care tipii ne-au facut surpriza de a ne aduce la mare. Experienta traita este una uimitoare. Era exact ceea ce avem nevoie. Persoane inteligente, amuzante, inopinante, atragatori si toate cele... o situatie superba si... eliberatoare.

Eu cand am aflat ca Deda a trecut prin absolut acelasi lucru ca si mine, cu diferenta de loc si de ora (2 ore), am ramas socata! Asta da coincidenta. Am reusit sa spargem regulile, nu am mai tinut cont de ele, am facut ce ne-a dictat inima si totusi n-am facut nimic. Deda s-a sarutat cu el, eu nici atat, dar povestea a inceput.

Indiferent ce urmeaza, pentru noi acele 24 ore au fost uimitoare si ne-au deschis ochii. Chiar daca ar fi fost sa se opreasca la ora 20:00 sambata, dupa 24 ore de nebunie, tot ar fi fost superb. Pentru ca cineva ne-a aratat ca se poate nebunie, se poate sa dai cu ele de reguli de pamant, sa fii tu, sincer, sa te deschizi si sa incepi ceva nou.

Desi cred ca ar fi mai interesant daca nu s-ar opri dupa acele 24 ore... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu