luni, 18 mai 2009

Ne sarutam sau ce facem? (part 2)

Ca tot vorbeam zilele trecute de Deda si de mine... acum e randul Mirei... acum, oficial, toate 3 suntem in aceeasi situatie... Asteptam ceva concret... ca tot vorbeam (ma repet) de regulile tampite la care ne supunem zilnic... care da primul un semn, care da primul mesaj, care e primul... Si cum nu putem face noi primul pas, asteptam sa-l faca ei; doar ca am impresia ca si ei asteapta acelasi lucru, dar din cu totul alte motive...

Acum sa detaliez... Mira a fost la o intalnire azi. Faza interesanta este cum s-a intalnit cu el: la noaptea muzeelor s-a intalnit cu fratele lui geaman si avand in vedere ca noua ei politica este "do smth stupid everyday", i-a sunat astazi sa vada ce mai fac si s-a trezit cu o intalnire...

Deda a tot iesit cu Vlad afara, s-au mai vazut, dar acum tace. Nu a mai primit nici un semn de la el si acum asteapta sa vada ce s-o mai intampla.

Ce sa mai zic de mine, ca... numai la invatat pentru examene nu-mi sta mintea. Eu am spart regulile. Mi-am luat inima in dinti si am zis ca ce-o fi o fi... sa-i dau un mesaj, poate o fi interesat. Dar nu am primit concret de la el, ceea ce m-a buversat nitel. Poate interpretez eu iar gresit semnele.

Noua chiar ne place de ei. Sincer. Chiar vrem chestii faine cu ei si vrem ceva mai departe de doar o seara. Doar ca ne tot prindem in regulile astea si nimeni nu cedeaza si aparent pierdem... Serios, noi am ajuns exasperate de regulile alea tembele! 

Repetam din nou concluzia: "Ne sarutam sau ce facem?"

PS: foarte tare ideea Mirei: suntem ca pe o plasa de oportunitati, ca niste "paienjenuti". Trebuie doar sa dai cu mana si pac... ai prins ceva. Iti da aripi sentimentul trait... fluturasii in stomac si toate cele, care apar in urma unei simple nebunii de a dormi in pat cu o persoana pe care o cunosti de 24 ore... ce se poate intampla rau? Hai sa fim nebuni, hai sa traim clipa, hai "bey, tampi, sun-o si invit-o la o intalnire"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu