duminică, 24 mai 2009

Pe repede inainte

Este atat de ciudat cum decurg lucrurile uneori; cum iti doresti sa se intample totul atunci! dar fix atunci; si nu se intampla atunci, ci atunci cand trebuie... 

Asteptam. Si nu asteptam. Ne jucam. Dar suntem seriosi. Traim clipa. Dar mintea ne este in viitor sau trecut. 

Deda asteapta un semn. N-a mai vorbit cu el si s-a decis ca mai bine ar fi sa astepte s-o caute el. Din pacate, se pare ca regulile se aplica in continuare.

Mira se pare ca, in sfarsit, incepe sa vorbeasca cu cine trebuie si despre ce trebuie. Comunicarea este cheia; doar ca situatia este un pic dificila si de aceea, ei o vor lua incet.

Blondis este din nou cu mintea la un baiat. Surprinzator altul; fapt care ne bucura teribil. Dar din pacate,  ei se joaca. Si ea vrea sa incerce sa astepte, dar ar vrea sa se miste lucrurile un pic mai repede.

Ada se bucura tare mult de independenta ei si de libertatea de care dispune. Traieste in prezent, se bucura de tot ceea ce o inconjoara si incepe sa se rupa de trecut.

Eu sunt un pic bulversata. Nu mai astept nici un semn. Sunt prea dezamagita. Ma joc, desi parca as vrea sa nu o fac. Nu ma joc cu Ace, dar el se joaca cu mine. Desi nu ne mai jucam de mult, de fapt. Vreau incet, dar ma misc prea repede. Traiesc clipa, dar ma bulverseaza trecutul. M-am schimbat, traiesc in prezent, ignor trecutul, dar nu primesc nici un ajutor. Doar reprosuri ca ma misc prea incet. Sau ca (nu) ma joc. Sau ca "ce mai astept?" 

Uneori nu se sincronizam. Uneori facem compromisuri, pentru a poza intr-o sincronizare. Dar ce are daca nu ne ies toate bine? Joaca-te, dar fii serios. Arata-i ca tii la ea, dar fii distant. Traieste clipa, dar pretuieste trecutul pentru ca el te-a format. Asteapta viitorul, dar construieste-l atent.

Traieste ca si cum maine n-ar exista!

Kidu

Un comentariu:

  1. Pentru Mira
    (am zis ca scriu despre tine :) )

    Mi-e greu sa fiu poetic intr-o noapte asa de calda, insa tu ma inspiri, asa cum ai facut mai mereu in ultimul an si jumatate. Mai ales atunci cand aveam mai mare nevoie.

    Imi place cand ma contrazici
    Imi place cand ma provoci, imi provoci ideile
    Imi place ca ma cunosti
    Imi place ca imi spui tot
    Imi place ca pot fi sincer cu tine
    Imi place ca pot fi eu cu tine
    Imi place cand iesim
    Imi place sa vorbim

    In noaptea aia am mai adaugat un "imi place" sa ne sarutam, sa ne atingem. M-am simtit cum nu ma mai simtisem de mult. Buzele, pielea, mainile, parul, corpul tau, toate ma imbiau.

    Imi place ca vezi lucrurile diferita de mine. Ca nu esti de acord, ca ne batem in replici, ca ne luam la misto.

    Vreau sa fiu al tau, tu vrei sa fii a mea?

    Steve

    RăspundețiȘtergere