joi, 14 mai 2009

Alegeri

Noi ne-am saturat de "obligatiile" de a lua decizii, de a ne hotari. Ce e atat de rau in a trai clipa, cu riscul de a ne rani, ce e atat de rau in a amana luarea deciziei?

Mira vroia sa vorbesc despre toata povestea ei, dar nici nu stiu de unde sa incep; nu vreau sa fiu subiectiva. Ea tine mult la un tip, dar pe parcurs a mai aparut un altul. Ea are sentimente puternice pentru primul, dar cel de-al doilea care o place mult, se poarta tare dragut cu ea. E tare confuza intrucat nu stie ce sa aleaga, sa incerce sa construiasca o relatie de iubire pe una de prietenie sau sa se lase invaluita de cel de-al doilea intr-o poveste pe care poate nici nu si-o doreste cu adevarat? Ne cerea noua sfaturi, dar concluzia mea publica :) este "de ce sa iei vreo decizie?" Unde te poate inima, unde te poarta ganduri acolo du-te. Chiar daca poate te va durea mai incolo, o sa-ti dai seama si mai tarziu ca toate isi au rostul. Sa nu avem regrete vreodata!

Eu nu stiu ce am. Ori m-am pierdut si nu ma mai gasesc ori accidentul m-a schimbat enorm. Mi se pare totul atat de pueril, de neinsemnat. De ce sa ma chinui sa obtin ceva in viitor? De ce sa ma joc cu vreun sentiment? In secunda urmatoare poate nu mai sunt. De ce astept o "viata intreaga" ceva? Trebuie sa facem acum, pentru ca s-ar putea sa nu mai fie nimic maine. Nu vreau sa pierd timpul. Imi vreau "printul meu pe cal alb" acum! Boem asa cum esti, nebun, copilaros, matur, inteligent, glumet, grijuliu, deschis tot... exact asa cum esti! Dar acum! Nu am chef sa ma pierd in detalii acum si sa te descopar peste ani de zile... sa pierd atata timp...

Dar sunt prea nebuna, prea copilaroasa, prea... nici eu nu stiu cum. Si asta doar pentru ca visez in continuare... sa fie unul care sa vina sa ma ia brusc sa ma sarute, sa ne invaluim in tot misterul posibil, care sa fie nebun si sa observe cum reusesc sa incorporez toata frisca in ciocolata calda, fara sa dea p-afara.

De ce m-as rupe eu acum din tot ce am? E minunat, e frumos, chiar daca nu e perfect, dar perfectiunea mea se gaseste in tine. Abia cand o sa-ti faci curaj sa vii, abia atunci o sa se schimbe viata mea. Si asta in sensul pozitiv, pentru ca o data cu prezenta ta in viata mea, se vor stabiliza lucruri interioare din mine si din tine. 

Am scris la persoana I, dar stiu ca si fetele mele au aceleasi ganduri. Ne-am saturat de tipi slabi, lipsiti de curaj, doritori de aventuri si de jocuri. Aveti impresia ca avem o viata intreaga in fata noastra, dar daca maine nu ar mai fi? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu