luni, 11 mai 2009

Ne sarutam sau ce facem?

Am preferam sa am acest titlu pentru ca fraza descrie cel mai bine saptamana trecuta. Mira spune ca este ca un "pact" intre noi, dar mai sunt altele incheiate si cu altii, daca o luam asa. Eu, una, consider ca saptamana trecuta a fost tare ciudata pentru noi si concluzia este cea din titlu. Parca asteptasem acest week-end de o viata intreaga si, culmea, a finalizat o saptamana si mai ciudata.

Ada s-a impacat cu Eddy. Si avand in vedere ca noi am trecut prin povestea mea cu Ace, o sprijinim si pe ea acum. Atata timp cat ea e fericita acum, chiar daca poate mai tarziu o sa "ne" doara, noi suntem fericite pentru ea.

Mira, desi noi speram sa reuseasca sa traca peste cinva cu altcineva... nu s-a intamplat asa. Ba din contra, persoana cu care noi speram sa reuseasca sa-si revina, a dat-o in bara si mai rau. Pentru ca unii baieti nu stiu sa se exprime si atunci cand nutresc sentimente pentru cineva, tind sa spuna prostii din cauza emotiilor.

Deda aparent are conexiuni puternice cu un tip nou - Robert. Doar ca, desigur, si de aceasta data nu este in tara, desi este roman. Dupa ce a stat de vorba cu el vreo cateva ore, explicatia ei a fost: avem o conexiune, ne leaga ceva... va povestesc mai tarziu.

Iar Blondis a reusit sa treaca cu totul peste este. Zice ea.

Si culmea este ca toate suntem unite de acelasi lucru: un sarut. Pe fiecare dintre noi ne-a ajutat intr-un fel sau altul. Deda s-a simtit altfel pentru ca nu s-a sarutat cu el, Mira si-a dat seama ca nu este nimic dupa un sarut, Ada a revenit pentru ca e prea tare, Blondis si-a dat seama cat de detasata este dupa ce s-au sarutat.

Eu mi-am dat seama dupa un sarut ca eu am nevoie sa ma opresc din tot si sa reincep. Doar ca nu imi este atat de usor sa dau "enter" si sa incep un rand nou. M-am gandit foarte mult in ultima vreme la ceea ce mi s-a intamplat si abia acum incep sa privesc obiectiv. Ace nu m-a vrut, nu mai conteaza de ce. Nu mai conteaza nimic. Iar ceilalti nu stiu sa ma aprecieze, nu au rabdare sa ma descopere si, cu atat mai mult, nu merita atentia mea. Doar ca acum tanjez si mai rau dupa cineva - oricare ar fi el, doar sa fie.

If there's no breaking then there's no healing,
And if there's no healing, then there's no learning.
And if there's no learning then there's no struggle.
But struggle is a part of life. So must all hearts be broken?

Cum putem face sa trecem peste toate durerile? Cum putem face s-o luam de la capat? Sa simtim acei fluturasi exact cu cine trebuie, unde trebuie etc? Cum putem face sa le avem pe toate, exact asa cum le visam? Eu as sugera sa ne oprim din trecut mai intai. Si apoi sa traim prezentul, pentru a avea viitorul dorit.

Doar ca eu desi am inceput sa ma opresc din trecut, nu pot trai prezentul, pentru ca imi doresc prea mult asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu