joi, 4 martie 2010

Ipocrizie

Nu stiu daca incep sa fiu mai atenta la ce se intampla in jurul meu pentru ca plec in mai putin de 14 saptamani sau pentru ca sunt singura de mai multa vreme...

Saptamana asta m-am tot lovit de oameni rai, ipocriti sau aroganti, mi-am dat seama ca toti suntem atenti doar la lucruri superficiale, nu la lucrurile care sunt cu adevarat importante. De cate ori nu ti-a fugit privirea la unghiile persoanei cu care stai de vorba? Sau de cate ori nu te-a enervat ca o fata nu era machiata intr-un fel anume? Sau de cate ori nu te-a enervat noua tunsoare a iubitului? De cate ori nu ai observat ca... "hmmm... are urechile ciudate din pozitia asta"?

Ce conteaza? Toate astea si multe altele sunt superficiale, nu conteaza sau se pot schimba prin feedback. Ce conteaza toate astea? Nu conteaza mai mult cum este omul ala in interior, cum ii arata sufletul, care ii este personalitatea, cum gandeste? Si apoi mai si acuzam ca se uita unii oameni doar la acele lucruri superficiale. Toti facem asa. Mai devreme sau mai tarziu, observam chestiile superficiale si le comentam. Cu ce drept si de ce?

Mi se pare mult mai pertinent sa te deranjeze cum te trateaza omul ala. De exemplu, sa-ti dea impresia ca ii place de tine (macar ca prieten/a) si cand ii sunt prietenii in preajma sa te ignore sau sa te trateze ca si cum n-ai fi deloc important/a. Sau de exemplu, sa iti dea impresia ca ii pasa de tine, dar sa te ignore 2 ore.

Suntem ipocriti, ignoranti sau rai, fara sa ne dam seama. Si nu vreau sa fiu rea, mai ales in situatia de fata. Nu merita sa ne consumam cu lucruri superficiale... adora omul de langa tine, pentru ca gandeste asa la varsta lui, pentru ca este inteligent, pentru ca te face sa razi, pentru ca stie sa-ti raspunda cu mistouri, pentru ca te intelege, pentru...stii tu mai bine pentru ce.

Serios, mai am 14 saptamani de stat aici si o sa-mi fie dor de a comenta fetele, baietii si viata din Bucuresti/Romania. De ce sa le umplu cu oameni rai, ignoranti, ipociziti sau mai stiu eu cum?

PS: aaa... am mai primit saptamana asta o remarca teribila: "mai bine ca te-ai suparat pe el, oricum nu va potriveati"... de unde stii mey ca nu ne potriveam? Tot superficial examinezi problema... nu poti spune ca 2 persoane nu sunt compatibile pana nu-i cunosti pe amandoi foarte bine din punct de vedere intelectual/mental...

Un comentariu: