miercuri, 31 martie 2010

Visare - partea a 3a

Nu stiu ce am, dar parca plutesc. Mintea mea zboara, atat de departe... e prima oara in viata mea cand nu gandesc nimic. Sunt aici, sunt nicaieri. Sunt langa tine, dar de fapt am fost langa el. Care el? Nimeni.

Am chef de adrenalina aia de moment... n-ai vrea sa mergem pana la mare, sa stau si eu sa ma uit la mare sau sa invat sa zbor sau sa ma pierd cu orele? De fapt iar visez probabil. Ce-as bea o cafea de 1 leu pe plaja sau ce-as fugi cu masina pana in Bulgaria, doar asa... de plictiseala.

Vreau camera aia de hotel/apartament, cu vedere la bulevard, sa vad luminile care ma fascineaza, sa ma pierd cu orele in peisaj si visare, si-apoi sa vina sa ma fure sa facem nu stiu ce nebunie...

Mergi cu mine acum departe, oriunde vrem, doar asa? Suna-ma! Hai! :)

Mi-e mintea aici, dar parca departe. Cat visam acum adineauri si cat de seaca sunt acum. Asa am obosit de la jocurile mintii. Am analizat azi cu mama: primii ani de casnicie sunt faini cu un om nebun langa tine, dar cu timpul va calmati. Si-atunci de ce ma chinui sa-l prind pe el nebun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu