luni, 29 martie 2010

Total

N-am visat. Si aparent desi ma chinui din rasputeri sa fiu lucida, sa nu analizez, sa nu ma implic, sa merg cu valul, sa fiu egoista, sa fac ce vreau... nu-mi iese.

Azi dimineata aveam cea mai tare senzatie din lume. Simteam ca am cucerit Everestul. Ma simteam excelent - satisfacuta, nebuna, doritoare de aventuri, in stare de orice, ma simteam eu bine cu mine. Nu asteptam nimic, nu vroiam ceva anume, aveam tot ce imi putea dori, facusem tot ce imi dorisem, eram super bine. Si credeam ca am reusit sa rezolv un alt mare mister: nu e adevarat ca fetele nu pot face sex fara implicari sentimentale, ci baietii nu stiu sa interpreteze semnele.

Fetele pot face sex fara implicari emotionale foarte usor. Faptul ca iti cere si o a 2a, nu inseamna ca s-a indragostit de tine, ci doar ca-i place foarte mult sexul cu tine. S-ar putea chiar ca nici macar sa nu te placa pe tine personal, ci doar actul in sine cu tine. Nu este neaparat adevarat pentru toate cazurile, la fel cum se spune ca si baietii se pot indragosti dupa o singura partida de sex.

Povestea merge prea in spate si prea asemanator cu ceea ce mi s-a intamplat in trecut. Acum cateva luni, dupa cum am si scris aici, mi-am dat seama ca se pierduse tot. Privirea nu mai era acolo. Noi nu mai eram. Si acela a fost momentul in care neoficial am trecut peste. Eram atat de impacata cu ideea... Si intr-o singura saptamana s-a schimbat tot, fara sa pot controla nimic. Dupa o atitudine de barbat (in sfarsit), cand simteam ca ma iau fiori cand il aud atat de impunator si sigur pe el, a dat-o in atitudine de... te plac. Iar azi, cand eram atat de fericita ca nu insemnase nimic pentru mine, a dat cu bata in balta.

Sunt semne pe care nu stiu cum sa le mai interpretez sau daca sa le mai interpretez. TU... tre sa te loveasca trenul in cap ca sa-ti dai seama? Ce e atat de greu sa intelegi ca plec peste 3 luni si ca nu vreau complicatii? Si mai si intreaba senin: "ce complicatii?" Era atat de greu sa stai cu mine in situatia actuala si sa nu-mi pomenesti de alta? Cat timp sunt langa tine, EU sunt langa tine! Pana plec, nu ma intereseaza... vreau sa fiu egoista... merit!

Apoi am avut revelatia suprema :) Mereu mereu ne inchipuim ca o sa-i loveasca si o sa-si dea seama pana nu e prea tarziu ca locul lui e langa tine. Si mereu ne inchipuim acest lucru pentru ca asa am fost obisnuite. Mereu se intoarce - filme, povesti, carti, povestea unei prietene d-ale unei prietene. Niciodata in viata noastra. Mereu mi-am dorit ca Ace sa-si dea seama dupa 5 ani (cum a si promis) si sa vina sa ma "salveze". Acum m-am surprins ca as fi sperat sa faca la fel Freddie. Si de fapt nu speram pentru ca imi doream, ci pentru ca asa am fost obisnuita si crescuta. Bullshit... Freddie e prea cu mintea in alta parte sa-si dea seamna ca semnele exista pentru ca ne potrivim.

Azi n-am intrebare, n-am o dilema... azi sunt obosita si vreau sa revin la starea de acum o saptamana in care imi pasa de mine. Chiar as vrea ca cei 2 tipi din viata mea momentan sa renunte la a fi egoisti si sa inceapa sa le pase de mine, pentru ca merit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu