duminică, 10 ianuarie 2010

Blank

Pentru ca astazi mi s-a tot bagat acest cuvant pe gat. Pentru ca astazi am decis sa scriu un post personal pe blog, nu unul la care se raporteaza fetele mele neaparat. Pentru ca astazi mi s-a intamplat dupa mult timp sa mi se inchida gura sau sa am o semi "futere" intelectuala cu un tip. Pentru ca azi m-a deranjat ca cineva isi permite sa face jocuri de training/coaching pe mine... Pentru ca sunt blank acum si nu stiu ce sa zic.

Sincer ma asteptam sa ma intorc acasa astazi, dupa zile pline de evenimente in care sa am ce scrie. Pentru ca speram ca voi vorbi cu fetele mele si voi gasi inca un subiect interesant de dezbatut. Dar azi... e bine acum nu am nimic in cap. Adica am, dar nu o pot scrie.

Asadar, pentru ca sunt puzzled si pentru ca nu stiu ce sa spun absolut deloc, acesta este un post despre... nimic :) Cred... (doar daca nu interpreteaza cineva anume intr-un anumit fel...)

PS: Astazi am descoperit ca eu nu imi pot face scenarii in cap. Si nu prea imi setez asteptari. Eu nu ma vad langa un tip sau nu ma vad in pat cu el, nu pentru ca n-as vrea, ci pentru ca mintea mea se blocheaza... din speriat sa nu mi-o iau iar... In schimb, cred ca sufar de post-scenarism... ca sa zic asa. Analizez prea mult ce-am facut, dupa ce evenimentele s-au intamplat. Si imi fac mustrari de constiinta sau nu. Dar nu ma pot opri din analizat post-evenimente.

2 comentarii:

  1. Si zici c-ai stat de vorba cu un psiholog, deci?

    Scenarita, mai fato, se depaseste sau se vindeca altfel decat facand analize post-evenimente. Se iese din casa, se ia primul gagiu imbracat decent si cu zambet care sa nu-ti perturbe retinele, se duce intr-un loc dragalas (de preferat prin zona in care il agati, ca sa nu-l porti dupa tine prea mult, ca-si pierde rabdarea), i se baga pe gat doua-trei beri (cat sa se linisteasca baiatu') si apoi i se dau papucii. Pe banii lui, desigur.

    Treaba cu semifuterea intelectuala e geniala! Mi-a placut la nebunie! :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Psigolog nu e... asta pot spune...

    Nu sufar de scenarita, am zis ca nu pot sa-mi fac scenarii, sufar de analiza post-eveniment... analizez prea mult ce-am facut, cum am facut... doar daca nu vrei sa-mi zici ca si asta e un scenariu :P

    RăspundețiȘtergere