duminică, 3 ianuarie 2010

Un an nou...

Cand numaram la miezul noptii secundele pana la anul nou, am inchis ochii si am simtit cum se spulbera toate greselile si toate porcariile anului 2009. Si astazi, pentru ca ninge, simt cum se aseaza un strat nou, strat care va ajuta la noua fundatie.

Dupa un an plin de lucruri rele, urate, dureroase si... persoane cu intentii nu tocmai bune, mi-am dat seama ca nu apreciam fericirea care trebuia. Ajungem sa cautam fericirea in persoana iubita, ajungem sa o cautam intr-un singur loc, dupa care ne punem toate sperantele ca acea fericire va fi cea suprema. Si de fapt nu este. Ori nu este suficienta, pentru ca vrei mult mai mult, ori nu este adevarat pentru tine.

Am cautat 1 an intreg perfectiunea in tot ceea ce vroiam/faceam, fara sa-mi dau seama ca nu vreau perfectiunea si cu siguranta am uitat sa fiu fericita. Fericirea trebuie cautata in tot ceea ce este in jurul tau. Apreciaza ceea ce ai in jurul tau, apreciaza-ti prietenii... si multe altele. Pentru a facilita procesul, am creat cu totii o lista de reguli pentru anul viitor (desi in toate posturile blogului de pana acum uram regulile).





Hai sa incercam sa respectam regulile de mai sus, sa incercam sa facem 2010 un an mai bun decat 2009... CURAJ !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu