marți, 5 ianuarie 2010

Legile lui...

Uneori mi se pare ca exista cineva acolo sus care se distreaza pe seama noastra. Desi m-am obisnuit de ceva vreme cu aceste distractii, pot spune ca astazi m-a luat total prin surprindere.

M-am gatit sa ajung la munca azi, dupa niste zile super, si desi ma gateam, uitasem pentru ce. Nu o mai faceam ca sa-l impresionez pe Freddie si cu siguranta nici ca sa ma simt eu mai bine. Si nici nu-mi trecea prin minte ca eu ma gateam. De fapt ma simteam bine, ma simteam eu, ma simteam superba... Si cred ca stiu si cui ii datorez asta :)

Si imediat cum intru in sedinta, ceva mi-a oprit inima in loc. Mi-am dat seama ca nu-mi mai pasa de Freddie, ca am cu totul altceva (ce nici n-ar trebui sa am) in minte si... exact atunci Freddie marturiseste ca s-a despartit de "fosta". Cu o fractiune de secunda inainte mi-am dat seama ca daca eu am constientizat ca nu-mi mai pasa, cu siguranta el va marturisi ca e singur. Si asa a si fost... caci asa sunt legile...

Si imediat mi-am dat seama ca postul anterior este discutabil si ca poate am fost prea explicita... Astfel ca in cursul acestei zile au inceput sa ma sune toti prietenii sa-l comenteze. Ca e super misto, ca se bucura, ca e bine, ca... Dar de ce comentati o idee generala, o idee care s-ar aplica unor 5 fete care sunt prietene si care... uneori trecand prin lucruri comune, nasc niste idei de blog? Da, postul anterior este inspirat si din experienta mea, dar poate nu doar de acolo...

Legile sunt facute doar ca sa faca misto de tine, ca sa comenteze situatiile tampite sau ciudate, ca sa te puna in incurcatura sau ca sa le incalci. Dar viata bate filmul si pana la urma de ce sa-ti fie frica s-o inviti la un suc bazandu-te pe vreo diferenta de varsta, pe vreo experienta anterioara gresita sau mai putin buna sau pe faptul ca ai dat-o in bara cu ea inainte? Sau poti spune ca viata este ca un joc de poker: ti se dau 2 carti... tu decizi cum joci mana. Poate castigi cu o pereche de doiari, desi poate crezi ca n-ai avea sanse. Astazi nu am nici o intrebare, ci doar o constatare: daca nu joci mana pe care o ai, niciodata nu vei afla ce ai pierdut. Si cred ca a zis-o foarte bine Mark Twain:

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."(Mark Twain)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu