joi, 19 noiembrie 2009

Have yourself a merry little christmas...

Sau nu aduce anul ce aduce clipa...

Imi aduc aminte, cum anul trecut, pe vremea asta, adoram independenta de care dadeam dovada. Vroiam sa fiu nebuna, sa explorez ... adoram ca-s singura si ca desi aveam pe cineva constant in viata mea, eram singura. Chiar daca relatia cu Ace nu a fost una super reusita, pot spune ca adoram cum ma simteam atunci si cum ma facea sa ma simt.

Dar anul acesta, nu stiu pentru ce motiv nu am chef sa fiu singura. Eu, care nu-s persoana de Craciun, abia astept luminitele magice din Bucuresti. Abia astept sa ninga, sa fiu imbracata gros, pufos, cu manusi si urechi fluffy si sa-l am langa mine. Sa ma tina in brate, sa aibe grija de mine, sa ma protejeze de vremea rea. Sa ne jucam in zapada si sa topim toate bataile cu bulgari in saruturi lungi, lungi inconjurati de zapada. Am chef sa fiu pisicita, sa fiu alintata...

Si parca, totusi... dupa atatea relatii, dupa atata fete masculinte perindate prin viata mea... desi sunt inca tanara, parca am invatat sa suflu si'n iaurt. De unde stiu eu ca pe mine ma vrea, de unde stiu ca nu se va intoarce la fosta, de unde stiu ca vom avea o relatie sexuala buna, de unde stii ... orice? Si dupa atata vreme... chiar daca sunt atrasa teribil de vreun baiat, prefer sa-l testez "de-l ia dracii" inainte de a le oferi macar o sansa in fata mea. Si parca... dupa atatea... m-am plictisit de tot. Minciuni, tertipuri, ascunzisuri, jocuri si orice... d-asta ador eu perioada de la inceputul unei relatii... acolo sunt ei creativi, acolo iti apar cu noi idei... acolo iti apar cu pozitii interesante in pat... si atunci te impresioneaza cel mai mult. Si apoi, te au. Esti a lor. Pe deplin. Pentru ca suntem si noi proaste si ne indragostim si le aratam imediat ca suntem topite. Si stop joc.

Dar anul acesta am chef de un om inteligent, un om destept, un om cu carte, citit etc... un om bun la toate, un om creativ, inventiv, un om bun la pat, un om matur... Un om care... sa ma surprinda :)

Si va urez in avans, pentru ca am o stare de euforie teribila de vreo 4 zile:

Sarbatori calde cat mai placute, petrecute alaturi de cei dragi! Si sa aveti langa voi, chiar daca nu este cu voi :P , persoana la care tineti. Candva, cumva o sa se aseze lucrurile exact asa cum trebuie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu