sâmbătă, 7 martie 2009

Ace

Am gasit cum sa-l numesc aici. E prea ... sa-i zic EL, mi se pare mult mai potrivit sa zic Ace.

Si ce-ar trebui sa zic de el... prefer sa nu zic de cati ani il cunosc, de cati ani vorbim, despre ce vorbeam, ce relatie am avut sau orice legat de trecut. Nici de viitor. Prefer sa vorbesc despre prezent, pentru ca ma calmeaza mai mult.

Si ce vroiam sa zic acum, era ca mi-e dor de el, pentru ca nu am reusit de ceva vreme sa facem lucruri tari impreuna. Dar macar stiu ca suntem ocupati si avem chestii d-alea importante cica pe cap si din cauza asta nu ne vedem, plus ca avem mereu momentele din trecut si stiu ca este imposibil sa se opreasca acolo.

Pe scurt, abia astept sa ne vedem sa vorbim la un ceai sau o bere pe treptele de la Ateneu! I miss you, Ace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu